ین فوق تخصص جراحی قلب و عروق گفت: عصب گیری احشای داخل قفسه سینه از یک کانال مشترک سرچشمه می گیرد که این موضوع به نوبه خود می تواند آسیب ها، بیماری ها و یا دردهای مشابهی را موجب شود. 

وی، اظهار کرد: اضطراب و استرس از شایع ترین علت درد غیر اختصاصی ناحیه قفسه سینه به شمار می رود که بسیاری افراد به دلیل قرار گرفتن در فضاهای تنش زا به این بیماری دچار می شوند.

کریمیان افزود: پیروی از الگوی غذایی ویژه، انجام حرکات ورزشی و اجتناب از استرس و اضطراب می تواند در کاهش بروز بیماری های مختلف بسیار تاثیر گذار باشد.عنایت الله کریمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مشکلات گوارشی، ریفلاکس اسید معده به داخل مری و زخم اثنی عشر در بروز دردهای قفسه سینه افراد بسیار تاثیر گذار است.


وی یادآورشد: برخلاف تصور عموم درد ناحیه قفسه سینه به تنهایی علت بروز بیماری قلبی نیست و متخصص و پزشک مربوطه پس از بررسی های لازم نسبت به تشخیص و درمان های لازم اقدام می کند.

کریمیان، افزود: بیماری هایی مانند ریوی نیز علاوه بر مشکلات، ناراحتی هایی را در ناحیه عضلات جدار قفسه سینه ایجاد می کند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, | 22:3 | نویسنده : arminkarimian |

دکتر عنايت الله کريميان جراح و فوق تخصص بيماری های قلبی و عروقی مرکزروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار وب دا، افزود: ميزان مصرف نمک به افراد سالم سه گرم در روز توصيه ميشود که مقدار بالای آن می تواند منجر به بروز فشارخون شود.

وی به افزايش فشار غلظت خون در بدن افرد با مصرف زياد نمک اشاره کرد و اظهار داشت: ميزان نمک مصرف شده در طول روز بر فشار سيستم گردش خون تاثير می گذارد.
دکتر کريميانافزود: مصرف بالای نمک در کوتاه مدت بر فشار گردش خون و در دراز مدت زمينه ساز بيماری های قلبی و عروقی در افراد است.
به گفته وی مصرف بيش از حد نمک علاوه بر تاثير گذاری در روند فشار خون،زمينه آسيب رسانی به سيستم عروق بدن و تصلب شراين را در فرد فراهم می کند.
دکتر کريميان خاطر نشان کرد: با محدود کردن مصرف نمک در برنامه غذايی می توان به کاهش بروز فشار خون و بيماری های قلبی و عروقی دست يافت.

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, | 21:47 | نویسنده : arminkarimian |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.